Conform Legii nr. 319/2006 privind Securitatea și Sănătatea în Muncă, fiecare companie trebuie să îndeplinească o serie de activități și cerințe pentru prevenirea riscurilor profesionale și protecția angajaților.
Ce înseamnă asta?
Că noi îți punem la dispoziție atât documentația necesară pentru dosarul SSM, cât și instruirea obligatorie a angajaților prin:
- organizarea activității interne de Protecția Muncii
- elaborarea și reactualizarea permanentă a întregii documentații specifice de Protecția Muncii
- instruirea și testarea angajaților în conformitate cu normele de Protecția Muncii
- auditarea periodică a locurilor de muncă și propunerea de măsuri pentru prevenirea accidentelor și protecția angajaților
- consultanță de specialitate în relația cu colaboratorii pe probleme de Protecția Muncii
- cercetarea și întocmirea dosarului în cazul producerii accidentelor de muncă
- asistență și consultanță pentru implementarea măsurilor propuse în urma controalelor efectuate de către ITM (Inspectoratul Teritorial de Muncă)